GREECE SEA

16:39

Konečne som sa dostala k tomu napísať tento článok ešte z pred dvoch týždňov.Isto poznáte to, keď sa na človeka zrazu nahrnie všetko naraz a nevie čo skôr. To mám teraz ja. Bakalárka, práca, skúšky a nakoniec štátnice.

Aby toho nebolo málo, tak sa k tomu ešte budem sťahovať s priateľom do nového dvojizbového bytu. Jediná táto vec je pre mňa v posledných dňoch príjemná. Nákupy nového nábytku a môcť všetko pekne zariadiť, to je sen skoro každej. Tak dúfam, že sa mi všetko podarí, a všetkým, ktorých čaká niečo podobné prajem nech to vyjde a postupne odsýpa :) 
Tieto fotky sú z Atén, kde sme sa s priateľom vydali na dovolenku. More bolo síce studené, tak sme sa k nemu aspoň vydali nech sa na neho pozrieme a nadýchame trochy čerstvého vzduchu. Dovolenka trvala len 4 dni, ale pamiatky ako sme chceli sme pochodiť stihli. Príspevok o nich pridám budúci týždeň.  

 Outfit som volila jednoduchší a hlavne aby bol pohodlný a praktický. 







You Might Also Like

6 comments