DRESS

1:01

CLICK


V posledný mesiac som dostala krásne šaty od obchodu dresslink.com. Pre mňa to bol neznámy obchod. Ale s komunikáciou a obdržaním balíčku som bola veľmi spokojná. Ceny sú extrémne nízke. Sú dokonca nižšie než ceny na aliexpressu. Je to aj z toho dôvodu, že v tomto obchode sa platí poštovné, ktoré je trošku vyššie. Šaty mi prišli zhruba po 2 týždňoch a v krásnom stave. Môžete si všimnúť, že zo zadu je krásna mašľa. Tiež sú neskutočne príjemné a pekne sedia. Je treba si pozrieť v tabuľke pod každým zbožím európsku velikosť a dobre vybrať. Ja mám konkrétne Asian M - to odpovedá našej 34-36.  Viac o šatách a celom výbere si môžete pozrieť ešte TU. Cena je iba $7.84

Hi, everyone!
Last week I recieved amazing dress from dresslink.com. I decided make some photos for you. I hope that you like it. I am really  satisfied with it. More informations about dress and shop you can find here :)


Dress - dreslink.com, Boots - CCC, Necklace - Oriflame






You Might Also Like

8 comments