WELEDA

17:00

NOVÉ SKVELÉ ÚLOVKY WELEDA


Tentokrát ďalšie tri výrobky, ktoré som posledne testovala. Sú to výrobky známej kozmetiky Weleda, ktorá sa vyznačuje vysokou kvalitou výrobkov. Nikdy som nemala ani jeden kúsok z tejto kozmetiky a verím, že ani viacero z Vás. Tiež som sa o nich ani nemohla moc dočítať na blogoch u iných blogeriek, aby som zistila niečo viac o spokojnosti. Preto verím, že tento príspevok bude aspoň trošku užitočný, a niekoho aj osloví práve táto kozmetika ako mňa. Kozmetiku mám z parfums.cz, ktorý má skvelé ceny a jednoduché objednávanie a odbery.

Ako najlepší výrobok mi prišiel Weleda body care - teda olej proti celulitíde.


Ja osobne celulitídu nemám. Ale tak neskutočne spevnil nohy a odstránil všetky nerovnosti a náznaky nejakej celulitídy, že som bola ohromená. Asi po 3 dňoch už bolo vidieť náznak pevnosti a hlavne krásne príjemne vonia a dobre sa roztiera. Verím, že tým ľuďom, čo majú skutočne problém s celulitídou, alebo chcú na leto spevniť zadok so stehnami určíte veľmi pomôže. Nohy sú proste po mesiaci fakt ako zmenené! 
Nie je pre mňa teda nič lepšie ako sa po sprche natrieť ním. Chvíľu trvá, kým sa vstrebe a v tom čase si väčšinou zatiaľ môže človek umyť tvár, zuby alebo si dať masku. Vstrebe sa pomerne rýchlo tak po 5-10 minútach môžem už sedieť a pohodlne sa hýbať bez strachu, že niečo zamastím.

Je to konkrétne březový olej vysokej kvality. Vysokej najmä z mojej skúsenosti a porovnaním z inými, ktoré stáli okolo 200 Kč, a pokožke vôbec tak nepomohli. Pre mňa je toto neskutočná potecha! 
Jeho účinky sú, že spevní a zjemní pokožku, zlepší a zabráni tvoreniu celulitídy. Je vhodné ho použiť aj dvakrát denne a je na všetky typy pokožky :).

Ďalší veľmi nezvyčajný a zaujímavý výrobok, ktorý tiež nádherne vonia je Weleda skin care - růžový pleťový olej.


Tento olej bol pre mňa veľmi zaujímavý, pretože bol na jednotlivú dávku pripravený v pilulkách, ktoré môžete vidieť na fotke. Je to malé roztomilé balenie, s krásnou vôňou ruže. Toto balenie, čo vidíte na fotke je konkrétne na 7 dňovú vyhladzujúcu kúru, ktorá je určená na unavenú a namáhanú pleť. Moja je suchšia a je možné, že bola aj unavenejšia, preto som po oleji videla celkom zreteľný rozdiel po tých 7 dňoch. Pleť bola jemnejšia a jasnejšia. Menšie kruhy pod očami a pleť pôsobila veľmi napnuto a ''vyspato'' :D. Mne sa na oleji najviac asi páčila roztomilosť ampuliek a krásna svieža vôňa ruže. Účinok bol tiež výborný, akurát otváranie ampuliek, je možno trošku otravnejšie. Pomáha konkrétne na regeneráciu, rozjasnenie, obnovovanie pružnosti pleti a tiež vyhladzuje prvé vrásky. Skladá sa z broskyňového, pupalkového a šípkového oleja. 




Tento šampón ma zaujal z týchto výrobkov najmenej. Je skvelý, celý bio, ale mne osobne nevyhovovala vôňa. Nie každému ovos asi sadne. Výsledok po použití bol poznateľný oproti iným šampónom. Asi po prvom raze som mala vlasy celkom rozstrapatené a prišli mi suché, ale po druhom a následne ďalšom sa to vždy zlepšovalo až po zhruba 3 týždňoch boli po umytí skvelé, príjemné a lesklé. Po umytí dlho asi 2 dni voňajú po šampóne, čo mne moc v tomto prípade nevyhovovalo. Je ale skutočne dobrý na zničené konce a vlnité vlasy. Sama ich mám a po čase ich vážne veľmi dokáže skrotiť. Tým, že je prírodný veľmi pomáha udržať vlasy zdravé a konce nepolámané a pevnejšie. Po skúsenosti, ale aj s inými šampónami, mi možno príde lepšie siahnuť aj ešte po dražšom a určite za mňa inej vône. 
Napomáha veľmi účinne regenerovať najmä vlasy, to je jeho prednou stránkou. Tiež ich skvele vyživý, rozjasní a dodá pružnosť. Skvelou zložkou v zložení je kokosový olej. Ak ho máte doma kludne ho používajte aj na tvár na vlasy. Je zdravý  a výborne vyživuje!

Výbornou voľbou bude použiť k tomuto šampónu aj kondicionér od rovnakej značky a druhu, aby bol efekt maximálny.

You Might Also Like

2 comments

  1. Nějaký šampon od této značky bych chtěla vyzkoušet :)

    July Favourites

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dnes som kúru dokončila a veľmi milo ma prekvapila. Pleť je živšia a príde mi oddýchnutá. A máš pravdu, olej krásne vonia, vždy som sa tešila na večer, kedy si ho budem môcť dať :)
    Ja som bola spokojná aj s ovseným šampónom, páčila sa mi aj jeho vôňa, aj keď radšej mám vôňu šampónu s prosom a s pšenicou. Medzi tými dvomi sa neviem rozhodnúť, asi podľa nálady :) A na rozstrapatené vlasy je super ovsený kondicionér :) Olej proti celulitíde som zatiaľ neskúšala, ale dúfam, že sa k nemu dostanem :)

    OdpovedaťOdstrániť